lørdag den 30. juni 2012

Penge-gave....

I dag har vi været til 2 x 20 års fødselsdag, og gaverne bestod af ren rå cash!! Ret så uopfindsomt, men de unge mennesker ved altid bedst selv hvad de vil ha' :) I stedet for de traditionelle kort med kontanter stukket indeni, valgte jeg at folde et par gaveræsker i papir, med fint bånd bundet om.
Jeg glemte desværre at tage billeder af selve pengene, for de var nemlig også foldet, bare til søde skjorter :)

Jeg har brugt denne vejledning til at folde mine papirsæsker, og det er faktisk MEGET nemt, når man lige få knækket koden :) Og denne vejledning til at folde pengesedlerne til små skjorter :o)



Hilsner fra Heidi

5 kommentarer:

  1. De ser fine ud, Heidi.. Her giver vi også tit penge til de unge mennsker i familien- de vil nemlig også helst selv finde på noget at købe for dem!:0)
    God søndag til jer!
    Knus fra Mette

    SvarSlet
  2. hvor er de fine, jeg husker stadig jeres fine gave til vores fødselsdag! Du kan bare det med at folde sedlerne hi hi

    SvarSlet
  3. Har ikke nogen blok, men var lige inde og kigge forbi.
    Synes det er en genial ide at pakke pengene ind på den måde ! :D
    Og så ser de skide godt ud ! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine pæne ord. Du må bare stjæle ideén når du engang skal give en penge gave :)

      Kh Heidi

      Slet